Konferenser & möten

Här kan du läsa mer om vårat konferenserbjudande, se prisexempel samt information om Östra Grevies matsalar.

Konferens på Östra Grevie

Boka dina konferenser och möten hos oss på den skånska slätten endast 20 minuter med tåg från centrala Malmö.

Hos oss kan du arbeta nära härlig natur och i en välkomnade miljö där våra kreativa kursdeltagare kan inspirera och aktivera dina kunder. Östra Grevie konferenser och möten ligger i anslutning till anrika Östra Grevie folkhögskola där bildning stått i fokus sedan 1914.

Vi erbjuder dig ett flertal stora luftiga lokaler för både stora och små sällskap. Vi har det du söker oavsett om det behövs ett litet mötesrum eller en större festlokal.

Varmt välkommen!

Hel - eller halvdagskonferens

Förmiddagsfika: Kaffe/te med smörgås
Lunch: Varmrätt inkl. salladsbuffé, bröd samt kaffe/te
Eftermiddagsfika: Kaffe/te med hembakad kaka

Konferenslokal: Utrustad med dator, projektor, WiFi, whiteboard, block/penna, frukt, karameller och vatten finns i konferenslokalen hela dagen.
Möjlighet till specialkost finns såklart!

Skicka din förfrågan till oss!
konferens@ostragreviefolkhogskola.com

Bild på skolans goda mat

Östra Grevie matsalar

Hos oss arbetar du i lugn och ro för att sedan äta gott i vår mycket uppskattade restaurang Östra Grevie Matsalar. Vår köksmästare arbetar med ekologiska och närproducerade råvaror och vi tänker mycket på miljön och hälsan i vår matlagning.

Vi jobbar enbart med svenska livsmedel så som svenskt kött och MSC-märkt fisk.

Ansvarig

Ulla är ansvarig för konferens och biblioteket. Hon ser fram emot att du och ditt företag ska höra av er! Josefin är vår otroliga köksmästare.

konferens@ostragreviefolkhogskola.com