Terminskostnader och terminstider

Vårtermin

9 januari – 4 juni 2025

Terminskostnader - Skolan i Östra Grevie

Samtliga kursdeltagare på skolan i Östra grevie betalar två kostnader. En terminskostnad...

• Terminskostnad 700 kr

...samt en materialkostnad, som skiljer sig från utbildning till utbildning:

Kostnader - Malmö

Terminskostnader

Terminskostnaden betalas i förskott i samband med att du tackat ja till din utbildningsplats.

Du får en faktura till den e-mailadress du angett vid din ansökan.

Terminskostnaden garanterar din utbildningsplats, den är bindande och återbetalas ej.

I terminskostnaden ingår vissa gemensamma måltider (ex välkomstlunch, jullunch, avslutningsfika) förmiddags- och eftermiddags kaffe/te/juice i matsalen alla dagar skolan har undervisning samt försäkring.

Vi har valt att hålla terminskostnaden låg vilket innebär att den inte täcker alla våra externa kostnader.

Alla deltagare på Östra Grevie betalar alltså en terminskostnad + kostnaden för sin specifika kurs.

På Persborg är priset 500 kr för termins- OCH materialkostnaden.

OBS! Alla kostnader är per termin.

CSN-information

Alla våra utbildningar är CSN-berättigade. Du kan läsa mer om studiemedel på deras hemsida csn.se (öppnas i nytt fönster)

Behöver du hjälp med CSN-relaterade frågor? Kontakta skoladministratör Rachelle Olsson för frågor som rör Östra Grevie och Marta Cammelli för frågor som rör skolorna i Malmö.